vrijdag 10 december 2010

kind words....

Voor mijn oom, die heel erg ziek is, heb ik deze kaart gemaakt.
Erg moeilijk om een passende tekst te vinden, daarom heb ik gekozen voor de tekst: kind words are the music of the world. Mijn oom leeft voor muziek. hij is dirigent en muziekleraar, vond ik wel wel heel toepasselijk, binnenin heb ik nog een persoonlijke tekst geschreven.
Het is jammer dat je de diepte niet zo goed kan zien op de foto, maar hij is zo mooi geworden.

 
Posted by Picasa

Ik heb gebruikt gemaakt van de sketch van create4fun . Het was wel een beetje lastig omdat deze kaart met de punt naar beneden staat, maar volgens mij is het aardig gelukt.

1 opmerking:

Petronella zei

Wat een geweldige kaart Irene. Waar heb je de viool vandaan? Hopelijk gaat het snel iets beter met je oom. Kus van mij.