maandag 27 december 2010

Secret Santa

Jeetje, wat gingen de afgelopen weken snel zeg.
Desirée heeft in het ziekenhuis gelegen, maar zij is inmiddels weer lekker thuis en zelfs de kerstdagen zijn al weer voorbij.

Op het forum was een Secret Santa georganiseerd. We gingen lootjes trekken en dan moest je het kadootje leuk verpakken en met een kaart met daarin 3 aanwijzingen erin opsturen naar degene die je getrokken had.
De hele week lag er al een mooi pakje onder de boom en met kerst mocht het eindelijk open.
Ik ben verwend met een mooie doos met daarin kant, een swirl, bloemen, stempels en stickers.
Ik moet me heel sterk vergissen als mijn Secret Santa niet Ria was. Dank je wel meissie, ik ben er heel blij mee

 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Unknown zei

jaa ik ben idd je Secret Santa Ireen..ik heb met veel plezier en liefde dit voor je gemaakt en gekocht ;) de stempeltjes zijn een extraatje, ik doe daar nooit wat mee namelijk....ben blij dat je het echt leuk vond!x

Petronella zei

Wat een mooie doos heb je gemaak Ria en ik ben weg van het kaartje. Ireen, veel plezier met je kadootjes.